Wihabo is de trotse winnaar van een Tony's Supplier Award in de categorie 'Most Entrepreneurial'! 'Meest ondernemend', op z'n Brabants. De online uitreiking vond plaats op 5 november, tijdens de Tony's Seriously Crazy Collective Day. Wihabo's Marlies en Joris namen digitaal de prijs in ontvangst.
Grenzen verleggen. Kansen zien en kansen grijpen. Niet kiezen voor de makkelijkste weg. En niet opgeven waar anderen dat wel zouden doen. Die mentaliteit past bij Wihabo én bij Tony's Chocolonely. Daarom zijn we extra trots dat we juist in de categorie 'Meest ondernemend' winnen, een bekroning op onze jarenlange samenwerking!
Met het uitreiken van de Supplier Award erkent én viert Tony's Chocolonely de samenwerking met haar partners. Alhoewel...de samenwerking met Wihabo is meer een geval van samen ondernemen. De afgelopen periode hebben we een nieuwe verpakkingsoplossing voor de kartonnen dozen ontwikkeld. "Met kleine aanpassingen zijn de verpakkingen efficiënter en worden de repen beter beschermd tijdens de verzending", vertelt Marlies Landman, projectmanager en verpakkingsexpert bij Wihabo.
Ook hebben we geïnvesteerd in nieuwe hard- en software om het algehele kwaliteitsniveau van de gepersonaliseerde wikkels te verhogen. "Bij Wihabo doen ze dingen voor ons die je eigenlijk niet van een ander mag verwachten”, zei Henk Jan Beltman, Chief Chocolate Officer bij Tony's Chocolonely, al eens.
"We blijven investeren om de producten en de processen van Tony's Chocolonely te verbeteren."
"Bedankt voor jullie vertrouwen de afgelopen jaren", zo begon het dankwoord van Joris Bosch, Technisch Directeur van Wihabo. "We zijn klein begonnen, met 3 tot 4 gepersonaliseerde repen per week. Die aantallen bleven groeien en groeien. Daarom zijn we blijven investeren om de producten en de processen te verbeteren. Voor Tony's Chocolonely als partner én voor de klanten die ook in Tony's geloven. Het is mooi om te zien dat we zijn gegroeid en nog steeds blijven groeien. Dit jaar verwachten we dat er zo'n 1,8 miljoen unieke, gepersonaliseerde repen de deur uit gaan."
Het verhaal over de samenwerking met Tony's Chocolonely is een gek verhaal, vertelt Joris. "Met de productie van de gepersonaliseerde repen zijn we niet onopgemerkt gebleven in de print- en verpakkingsindustrie en hebben we wereldwijd verschillende prijzen in de wacht gesleept. Hierdoor hebben we met Wihabo naast de grote merken en bedrijven op het podium mogen staan met het verhaal over de Limited Editions. Iedereen in de marketingwereld kent Tony's Chocolonely en wij werken met ze samen, dat is natuurlijk hartstikke mooi!"